12 Φεβ 2011

Υπερπαραγωγή #1: Χάσμα, αγεφύρωτο χάσμα

Με περηφάνια, ο εαυτός μου, εγώ και ο σύζυγός μου, Dylan Thomas-Dog, εγκαινιάζουμε νέα στήλη, το "Το Γ@μησες και Ψόφησε". Θα καταλάβετε αμέσως γιατί.

Αρχή του παραμυθιού, καλησπέρα σας και όλα ξεκίνησαν από αυτό το λατρεμένο άσμα:


Ένα κακό έχουν τα λατρεμένα πράγματα, είτε είναι τραγούδια, είτε βιβλία, είτε ταινίες: όταν τα αγαπάς πολύπολυπολύ ξεκινάς να τα σατιρίζεις. Κι άμα είσαι λιγάκι ασυγκράτητος και αφηνιάζεις χοροπηδώντας σαν άλογο του Πρεβάλσκυ σαν τη γράφουσα, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν. Πολύ.

Από το πρώτο δίστιχο, λοιπόν, "Συχνάζεις στο Μικρό Καφέ / κι εγώ στη Μυροβόλο", φτιάξαμε κι άλλα δίστιχα, για να καλύψουμε μια ευρεία γκάμα προβλημάτων στις σύγχρονες σχέσεις...


- Για τους ψαγμένους μουσικόφιλους:
"Εσύ ακούς stoner/sludge / κι εγώ post-punk και shoegaze..."

- Για τους εραστές του θεάματος:
"Εσύ βλέπεις ντοκιμαντέρ / κι εγώ b-horror movies..."

- Για τους φίλους της ανάγνωσης:
"Εσύ διαβάζεις το Cracked.com / κι εγώ Μυθολογία..."

- Για τους λάτρεις του καφέ:
"Εσύ πίνεις ελληνικό / κι εγώ freddo espresso..."

- Για το τι κάνουμε στον ελευθερό μας χρόνο:
"Εσύ βγαίνεις με τα παιδιά / κι εγώ παίζω WoW..."

- Για τις σειρές που βλέπουμε:
"Εσύ βλέπεις House M.D. / κι εγώ Family Guy..."

- Για το τι-μέλλει-γενέσθαι-μετα-το-σαικς:
"Εσύ θες να 'μαστε μαζί / εγώ μόνο fuck buddies..."

- Για τους φανατικούς κρεατοφάγους:
"Εσύ τρως μόνο μπον φιλέ / κι εγώ σπληναντεράκι..."

- Για τους RPGάδες:
" Εσύ μου παίζεις D&D, κι εγώ Vampire: Bloodlines.."

- Για τους μαθηματικούς:
"Εσύ γουστάρεις άλγεβρα / κι εγώ Γεωμετρία..."

- Για τα υπερφυσικά όντα:
"Σε σένα αρέσουν τα βαμπίρ / σε μένα οι werewolves..."

- Για το τι παίζαμε μικροί:
"Εσύ παίζεις με playmobil / εγώ παίζω με lego..."

- Για τα σπορ:
"Εσύ βλέπεις ποδόσφαιρο / εγώ χορό στον πάγο..."

- Για τα πολιτικά:
"Εσύ ψηφίζεις εκλογές / εγώ ρίχνω σαλάμι..."

- Για το τι πρέπει να γίνει μετά την επανάσταση:
"Εσύ θες αναδιανομή / εγώ κολλεκτιβοποίηση..."

- Για τα κόμικς:
"Σε σένα αρέσει η Dc / εγώ διαβάζω Marvel..."

- Για τα κοινωνικά δίκτυα:
"Εσύ λιώνεις στο Facebook / εγώ μονάχα Twitter..."

- Για τις διακοπές:
"Εσύ γουστάρεις Μύκονο / εγώ πάω Σαμοθράκη..."

- Για παιχνίδια με φίλους:
"Εσύ παίζεις Μονόπολη / εγώ παίζω μπιρίμπα..."

- Για τα λαϊβάδικα:
"Εσύ πας μόνο στο ΑΝ Club / εγώ πάω Gagarin..."

- Για το τι θα γίνει το 2012:
"Εσύ λες θα 'ρθουν ΑΤΙΑ / εγώ ψηφίζω ζόμπι..."

- Όταν τα γράψεις ΟΛΑ ΑΥΤΑ στο Facebook:
"Εγώ σπαμμάρω αλύπητα / εσύ με κάνεις hide..."



*Το μπλογκ ευχαριστεί πολύ τους φίλους μας στο Facebook και Twitter που είχαν την υπομονή με τα απανωτά status messages και τα tweets. Θα πρέπει να ήταν πολύ μπελαλίδικο ((c) Hartoman)
*Eπίσης, ακόμα ένα ευχαριστώ στο Θάνο, που γεφύρωσε το χάσμα των μαθηματικών με την αναλυτική γεωμετρία, και στο Σκάμπο που έκανε ένα δίστιχο για την κομοτηναϊκή πραγματικότητα: "Εσύ κρασιά στο Αλάβαστρο / εκείνος Haig στο Lobby..."
* No Χειμερινοί Κολυμβητές were harmed during the writing of this blog post. Ή, τουλάχιστον, έτσι ελπίζουμε...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa I live to serve you! kai 8enks gia to mpelalidiko credit pou toso mou a3izei!

Unknown είπε...

έχεις ολόκληρο label με το Μπελαλίδικο :P

Κωστας είπε...

Για το post δεν χρειάζεται να πω πολλά, όπως πάντα respect.

Για το τραγούδι όμως... μαλακισμένο :P Με έκανες και ανατρίχιασα και βούρκωσα λιγάκι... Θυμήθηκα όταν ήμουν 9 και με έβαζε η μάνα μου και άκουγα στο ραδιόφωνο κασέτα Χειμερινούς...

Unknown είπε...

Εμένα στην ίδια ηλικία, η μάνα μου με είχε πάει σε συναυλία των Χ.Κ. και μόλις άκουσα τη φωνή του Μπακιρτζή με είχε πιάσει σπαστικό γέλιο. Ρεζίλι την έκανα την κακομοίρα. Μετά από χρόνια κατάφερα να το συνηθίσω και να τους αγαπήσω...

...χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μιμούμαι τον Μπακιρτζή, όλα κι όλα.

Κωστας είπε...

Εγώ πήγα μεγάλος σε live και γούσταρα απίστευτα.

Μα φυσικά και μιμούμαστε τον Μπακιρτζή! Τα σπάει :D

Αιθεροβάμων είπε...

χαχαχαχα Ώστε υπήρχε concept πίσω από τα δίστιχα tweets? Έτσι εξηγείται...

Επίσης εμένα η μαμά μου σε καμία συναυλία δε με πήγαινε όταν ήμουν μικρή και ακόμα μου έχει μείνει τραύμα. :p

Unknown είπε...

Απιστευτος Μπακιρτζης στο "Ας περιμενουν οι γυναικες" χαχαχ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...